بزرگترین و معتبر ترین پایگاه تهیه داده های جغرافیایی

مشاوره عمومی، ارائه دیتابیس برای تمام استان ها ، شهرها ، بخش ها ، حوضه های آبریز، ارائه تصاویر ماهواره ای، تولید نقشه، جمع آوری اطلاعات توصیفی مورد نیاز جهت تشکیل پایگاه داده ، بروز رسانی اطلاعات مکانی ، تهیه مدل های سه بعدی و برآورد حجم،

بزرگترین و معتبر ترین پایگاه تهیه داده های جغرافیایی

مشاوره عمومی، ارائه دیتابیس برای تمام استان ها ، شهرها ، بخش ها ، حوضه های آبریز، ارائه تصاویر ماهواره ای، تولید نقشه، جمع آوری اطلاعات توصیفی مورد نیاز جهت تشکیل پایگاه داده ، بروز رسانی اطلاعات مکانی ، تهیه مدل های سه بعدی و برآورد حجم،

بزرگترین و معتبر ترین پایگاه تهیه داده های جغرافیایی

پایگاه داده های جغرافیایی و مکانی ، به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرکز ارائه دهنده اطلاعات مکانی به صورت آنلاین ، با بهره گیری از قویترین متخصص های ایرانی در علوم RS&GIS ، شهری ، ژئومورفولوژی ، محیط زیست و منابع آب با پایبندی به سه اصل کلیدی ، جلب رضایت مشتری ، ضمانت بازگشت خرید و پشتیبانی 24 ساعته ، موفق شده به معتبرترین عرضه کننده دیتابیس های جغرافیایی تبدیل گردد و در صورت نیاز ما در واحد پشتیبانی آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تحلیل بازاریابی با GIS

تحلیل بازاریابی با استفاده GIS یکی دیگر از کاربردهای جی آی اس (GIS) می باشد. امروزه کسب و کارها باید دنیایی از اطلاعات را مدیریت کرده و از آن ها استفاده درست کنند. در بازاریابی و در واقع تحلیل بازاریابی با GIS کمک می کند اطلاعاتی شامل یک موقعیت جغرافیایی،آدرس یک محدوده و منطقه سرویس دهی، محلهایی برای فروش و مسیرهای تحویل که بتواند در یک نقشه دیده شود و تحلیل گردد، می باشد.

سیستم های تحلیل بازاریابی و مدیریت بازاریابی در کسب و کار برای تعیین ، بررسی و  تحلیل مشتری (Customer Analysis ) ، تحلیل بازار (Market analysis) ، انتخاب محل (Site selection) ، مدیریت مناطق فروش (Territory Management) استفاده خواهد شد.

 

اهمیت و مزایای سیستم های اطلاعاتی بازاریابی

همه ما می دانیم برای موفق شدن در کسب و کاری و شغلی باید در مرحله اول اطلاعاتی از فعالیت های رقبا و مشتریان بدست آورد.

در این زمینه، سیستم های اطلاعاتی GIS ابزار های پر کاربردی برای جمع آوری و تفسیر داده ها می باشند.
امروزه GIS در سیستم های اطلاعات بازاریابی به عنوان ابزاری برای فرایند تصمیم گیری استفاده می شود و کاربرد فراوانی دارد.کاربرد مهم و اصلی GIS مبتنی بر قابلیت های ارائه بصری قدرتمند خود و تجزیه و تحلیل رابطه فضایی می باشد.

تحلیل بازاریابی با GIS

به طور کلی می توان گفت بوسیله GIS در تحلیل بازاریابی می توان مناطق پر درآمد ، مناطق کم درآمد ، متوسط درآمد ماهانه ، کل درآمد ماهانه ، بیشترین و کمترین تراکم جمعیت ،متوسط ​​درآمد ماهانه ، کل درآمد ماهانه ، بیشترین مقدار مصرف مناطق ، کمترین مقدار مصرف مناطق و ... را به طور خودکار تعیین کرد.

مزایای سیستم های GIS در تحلیل  اطلاعاتی بازاریابی:

  • سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) توانایی ذخیره اطلاعات مربوط به ارائه بصری بیش از پایگاه فضایی دارد.
  • سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) می تواند به صورت آنلاین اجرا شود، بنابراین کنترل سیستم می تواند آسان و از راه دور انجام شود.
  • این سیستم ای توانایی را دارد که اشیاء زا در تم های خاص طبقه بندی و مکان یابی نماید.
  • علاوه بر این مطالب هزینه اجرایی بسیار پایینی خواهد داشت.

 

هدف از سیستم های اطلاعاتی بازاریابی

کاربرد سیستم های اطلاعاتی بازاریابی که امروزه به مدیریت کسب و کار نیز معروف هستند می توانند با ترکیب قابلیت های تحلیلی و تجسمی از سیستم های اطلاعات جغرافیایی بهبود یابد.
هدف از این سیستم ها افزایش متون و جداول ارتباطات توسط ارائه تصویری از داده ها و اطلاعات می باشد، در نتیجه حصول اطمینان از نتایج دقیق به سرعت به دست می آید که به نوبه خود منجر به تصمیم گیری بهتر و آگاهانه تر در کسب و کار می شود.
به همین دلیل، در میان دیگر سیستم ها استفاده از سیستم های اطلاعات جغرافیایی در کسب و کار به سرعت در حال رشد می باشد.

 

کاربرد جی آی اس

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی